50 Random Questions Tag

Var var du 3 timmar sedan - Hemma lol 
Har du någonsin ätit en krita - nej faktiskt inte 
Finns det något rosa inom 10 meter från dig? - Hela mitt rum nästan
När är sista gången du åkte till köpcentret - igåååår
Har du på dig strumpor just nu - hahah nej, fast älskar att ha på mig stumpor hemma!                                  

Har du varit på bio de senaste 5 dagarna - nej, finns inga bra filmer ute nu

Är du varm? - haha nej är iskaall
Vad var det sista du hade att dricka - wataaahhh (vatten)
Vad har du på dig just nu? - PJ's
Har du tvättar din bil eller låta biltvätt göra det? - svarar på det när jag skaffar en bil ;)                             

Senaste mat som du åt - mammiiis mat

Var var du förra veckan vid den här tiden - iiihh kommer inte äns ihåg vad jag åt igår...
Har du köpt några kläder den senaste veckan - ja det har jag
När är sista gången du körde? - låt mig skaffa körkortet först HAHA
Vad är din favorit djur - Katt 
Din drömsemester - Marocko fast med vänner eller England 
Senaste persons hus du var i - kmr inte ihåååg hahaha 
Saknar du någon just nu? - ingen speciellll

Vad är ditt hemliga vapen för att locka det motsatta könet - lol astagfirollah broooo, min dubbelhaka kanske;)                                                                                                                                             

Vad vill du veta om framtiden - om jag lyckats, if i made it 

Har du på dig någon parfym eller cologne? - brukar ha VS eller Tocca  
Var är din bästa vän - hon är hemma och väntar på mig
Hur är din bästa vän - dania? HAHAH hon är inte normali iallafall...
Har du en solbränna -ja hahaha alltid fötterna från mina ballerinor.. 
Vad lyssnar du på just nu? - just nu down on my luck 
Samlar du något? - sjalar typ haha har sjukt många men vill ha fler
Har du någonsin druckit din läsk från ett sugrör - skit mobbat vem gör det, drick den normalt lol 
Vad säger ditt senaste sms - från dania: TYYYSST
Senaste gången du tog en dusch - idag 
Är du rik? - vart är pengarna bruuuuhh           

 Vad gjorde du på 00:00 i natt - suuurffa i australien HAHAHHA nej men stalka folk typ..                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0